Scroll To Top
Son yazılar

Bisküvili Havuçlu Toplar

Kurtarıcı lezzetlerimizden havuç topları:) Modası da geçmiyor üstelik ben kendimi bildim bileli var:) Aslında şöyle bir özelliği varki tuttu tutmadı oldu olmadı şüphesi yok hangi ruh halinde yaparsanız yapın aynı lezzeti yakalayabilirsiniz. Bir tarif de ben vereyim istedim deneyin lütfen..

Malzemeler:

3-4 adet havuç
1 çay bardağı şeker
1 paket petibör bisküvi
isteğe göre tarçın
üzeri için hindistan cevizi

Hazırlanışı:

Havuçları rendeleyin şekerle birlikte tencereye alın.
Kısık ateşte havuç suyunu bırakıp çekene kadar pişirin. Piştikten sonra ocağınızı kapatın ve soğumaya bırakın. Bu arada robotta bisküvileri çekin.
Bir kaba pişen havuçları ve bisküvileri alın. Elinizle yoğurmaya başlayın. Çok katı bir kıvamda ise süt ekleyerek yuvarlanacak kıvama getirin. İsteğe göre içine fındık, ceviz, tarçın gibi malzemeler ekleyebilirsiniz. Ceviz büyüklüğünde yuvarlayın ve her tarafını hindistan cevizine batırın. Servis kabına alın ve üzerine kürdan batırın. Nefis atıştırmalıklarımız hazır, Afiyet olsun:)

Paylaş:

Kategoriler:

1 yorum to ''Bisküvili Havuçlu Toplar"

ADD COMMENT
  1. bu çok güzel bir tarif .Ben küçükken annem yapardı hey gidi günler hey

    YanıtlaSil